Web Development in Rawalpindi

 

 

Subscribe to the V Shine magazine

Pakistan Affairs

ڈالڈا

Dalada ka Dasterkhuan Home Delivery world wide

 

 

Student Hostels in Rawalpindi

Property Sale Purchase in Rawalpindi/Islamabad

 


Subscribe to the Economist magazine

 

 

 

جزوی پردے میں کوئی برائی نہیں، جرمنی میں پورا چہرہ ڈھا نپنا معیوب سمجھا جاتا ہے

جرمنی میں برقعے پر پابندی ہونی چاہئے؛ ا ینگلامرکل کا پارٹی خطاب

جرمنی کی چانسلر اینگلا مرکل نے ہال ہی میں اپنی جماعت کے اجلاس کے دوران تقریر کرتے ہوۓ کہا کہ جرمنی میں جہاں تک ممکن ہو، برقعے پہننے پر قانونی پابندی عائد کی جانی چاہیئے۔ ان کا موقف یہی تھاکہ جرمنی میں خواتین کا چہرہ پورا ڈھانپنا معیوب تصور کیا جاتا ہے۔لہذا کم از کم پوراچہرہ نقاب میں نہ چھپا ہو۔واضع رہے کہ جرمنی کے لوگوں میں یہ خیال پایا جاتا ہےکہ پردے پر قانونی طور سے مکمل پابندی عائد کرنا آئین کے خلاف ہے۔شائد یہی وجہ ھےکہ مرکل نے اپنے بیان میں نرمی لاتے ہوئے جزوی طور پر پردہ کرنے کی بات کی تاہم انہوں نے کہا کہ اسکولوں ،عدالتوں اور دیگر سرکاری جگہوں پر برقع پہننےپر قانونی پابندی عائد ئونی چاہیے۔

 

رفسنجانی ایک عظیم راہنما

 

 


 


 


 

یادرہے کہ اینگلا مرکل نے جب سے جرمنی میں دس لاکھ تارکین وطن کو آنے کی اجازت دی ہے، تب سے ان کی مقبولیت میں کمی واقع ہوئی ہے،تاہم انہیں اب بھی خاصی ہمایت حاصل ہے۔

ان کے برقعے پر پابندی والے بیان پر پارٹی کے اراکین نے تالیاں بجا کر داد دی لیکن ان ممبران کو شاید بات پسند نہ آئے جو انہیں لبرل اقدار کی حامی دیکھنا چاہتے ہیں۔

اینگلامرکل دوبارہ سی ڈی یو پارٹی کی سربراہ منتخب ہو گئی ہیں تاہم اگلے انتخابات میں انہں انٹی امیگریشن پارٹی جے ڈی یو کی جانب سے چیلنج کا سامنا رہے گا۔

 

ہمارے مقبول صفحات

یو فون زبوں حالی کا شکار

برطانیہ کی علیحدگی کے بعد یورپ کا مستقبل 

 

Readers Digest in Pakistan

 

کینسر کے مریض اور علی ظفر

گوادر میں پانی کی قلت

نادیہ کمانچی اولمپک ہیرو