اہم خبریں

مزار قائد کی بے حرمتی کا الزام:کیپٹن (ر) صفدر گرفتار

کراچی :کراچی میں تھانہ بریگیڈ پولیس نے مسلم لیگ نون کے رہنما کیپٹن ریٹائرڈ صفدر کی گرفتاری کی تصدیق کرتے ہوئے کہا ہے کہ انہیں آج عدالت میں پیش کرنے کا فیصلہ ابھی نہیں ہوا ہے۔تفتیشی پولیس بریگیڈ تھانہ نے اپنے ایک بیان میں بتایا کہ نون لیگی رہنما کیپٹن ریٹائرڈ صفدر کو آج عدالت میں پیش کرنے کا ابھی کچھ علم نہیں ہے۔انہوں نے بتایا کہ کیپٹن ریٹائرڈ صفدر کی منتقلی کی جگہ سے متعلق ابھی کچھ نہیں بتاسکتے، ذرائع کا کہنا ہے کہ انہیں عزیز بھٹی تھانے میں رکھا گیا ہے۔
مریم نواز کے پولیٹکل سیکریٹری ذیشان ملک کاکہنا ہے کہ کیپٹن ریٹائرڈ صفدر کی گرفتاری سے متعلق سندھ حکومت کی جانب سے ہمیں کچھ نہیں بتایا گیا۔پولیٹکل سیکریٹری کا کہنا تھا کہ کیپٹن ریٹائرڈ صفدر کو گرفتار کرکے عزیز بھٹی تھانےمیں رکھا گیا ہے اور ہمیں ان سے ملنے نہیں دیا گیا ہے۔
واضح رہے کہ مسلم لیگ نون کی نائب صدر مریم نواز کے شوہر کیپٹن ریٹائرڈ صفدر کو بریگیڈ تھانے کی پولیس نے مقامی ہوٹل کے کمرے سے گرفتار کیا ہے۔
کیپٹن ریٹائرڈ صفدر کو مزار قائد کے تقدس کی پامالی کے مقدمے میں گرفتار کیا گیا ہے ، ان سمیت 200 افراد کے خلاف مقدمہ شہری وقاص کی مدعیت میں درج کیا گیا۔صفدر کے خلاف درج مقدمے میں جان سے مارنے کی دھمکی، سرکاری املاک کو نقصان پہنچانے کی دفعات شامل ہیں، جبکہ مقدمے میں مزار قائد ایکٹ کی خلاف ورزی کی دفعہ بھی شامل کی گئی ہے۔
دوسری جانب سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر مسلم لیگ نون کی نائب صدر مریم نواز نے اپنے بیان میں کہا ہے کہ پولیس نے ہوٹل میں میرے کمرے کا دروازہ توڑ کر کیپٹن ریٹائرڈ محمد صفدر کو گرفتار کیا ہے۔
(بشکریہ: جیونیوز)

فیس بک کمینٹ

متعلقہ تحریریں

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker