اختصارئےحسنین رضویلکھاری

حسنین رضوی کا اختصاریہ:مری کا سانحہ اور پاک فوج کی خدمات

خون دل دے کر نکھاریں گے رخ برگ گلاب
ہم نے گلشن کے تحفظ کی قسم کھائی ہے
ان فولادی چٹانوں کو میرا سلام
آج پوری قوم دیکھ رہی ہے کہ جنہوں نے گلشن کے تحفظ کی قسم کھائی تھی وہ اس کو ہر حال میں نبھا رہے ہیں ۔ ہر تنقید ہر طعنہ برداشت کرکے بھی وعدے کو نبھارہے ہیں ۔ کہاں ملتے ہیں ایسے دیوانے ؟
اسی فوج سے سب گلہ کرتے ہیں کہ کیوں سویلین حکومت کے کاموں میں مداخلت کرتی ہے …. واقعی کیوں وہ مداخلت کرتی ہے ؟ کیوں نہیں انہیں ان کے حال پر چھوڑ دیتی ؟ کیوں نہیں اپنے آپ کو صرف بارڈر تک محدود کر لیتے ؟ …. کبھی سوچا ؟ کبھی بپھرے جنونی مولویوں سے،کبھی سیاستدانوں سے ،کبھی مادر پدر آزاد میڈیا سے،کبھی سیلاب سے ،کبھی طوفانوں سے ، کبھی زلزلے سے ، کبھی دہشت گردوں سے ، یہ فوج کا کام نہیں ہے نا پھر بھی وہ موت سے کیوں کھیلتے رہتے ہیں ؟ کیوں کرتے ہیں مداخلت ؟ سویلین حکومت کو اپنا کام کرنے کیوں نہیں دیتے ؟ چھوڑ کیوں نہیں دیتے انہیں ان کے حال پر . ؟
سلام ہے ماؤں کے ان شہزادوں پر ۔ سردی، گرمی، پانی، برف کوئی بھی تو انکے حوصلوں کو پست نہیں کرپاتا ۔یہاں تک کہ لوگوں کی سینہ چیر دینے والی گالیاں اور سیاستدانوں کی دل دہلا دینے والی تنقید بھی انکو وعدہ وفا کرنے سے نہیں روک پاتے ،، کوئی اتنی محبت کیسے کرسکتا ہے اپنے ملک سے اپنی عوام سے ؟
ان فولادی چٹانوں کو پوری قوم کا سلام ہے ان کے بلند حوصلوں کو پوری قوم کا سلام ہے ۔
ہماری فوج ہمارا فخر ہے ، ہماری شان ہے ، ہماری آن ہے ۔ یہ ہماری پاک فوج ہی ہے جس کی وجہ سے دنیا خوف کھاتی ہے ہم سے، سلیوٹ ہو شہزادو تم پر ۔
ہر مصیبت میں اپنی قوم کے شانہ بشانہ کھڑے ہونے کا شکریہ ۔ اپنے ملک کے شہریوں کو موت کے منہ سے بچانے کا شکریہ ۔
آپکی عظمت اور محبت کو سلام .
پوری قوم سے گزارش ہے کہ اپنی پاک فوج کی قدر کریں اور ان کے لیے خصوصی دعا کریں .
( ہم نے گلشن کے تحفظ کی قسم کھائی ہے )
پاک فوج زندہ باد :
پاکستان پائندہ باد :

فیس بک کمینٹ
Tags

متعلقہ تحریریں

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker